Onderzoek naar de drijfveren van mensen in het werk. Waarom doen ze wat ze doen en werken ze bij hun huidige werkgever? Wat is hun "Job to be done". De start van arbeidsmarketing en job marketing van Het ArbeidsMarketingbureau .
Voor verschillende klanten hebben we beelden op maat gemaakt. Elke keer een eigen verhaal met een zichtbare uitkomst.
Onderzoek naar de drijfveren van mensen in het werk. Waarom doen ze wat ze doen en werken ze bij hun huidige werkgever? Wat is hun "Job to be done". De start van arbeidsmarketing en job marketing van Het ArbeidsmMarketingbureau.
Projectmanager
Felix.Community
Samen met de klant kwamen we tot een offerte. Door het gebruik van afbeeldingen werd het direct duidelijk wat we wilde bereiken, wat het zou gaan kosten en welk tijdspad hieraan verbonden was. Een projectplanning, kosten en een gezamenlijke taal in 1 tekening.
Projectmanager Eluced
KPN Consultancy
Jouw positie is het startpunt. Afhankelijk van de complexiteit van de vraag gaan we te rade bij experts. In ieder geval hebben we jouw input nodig.
Jouw verhaal
Jesse Skolnik
Visualisaties
Verbeelding koppelen aan strategie
Harold van Puijenbroek
Business coach
Vragen stellen die er toe doen
We zijn er voor jouw onderneming.